Jobb inatt igen

Hoppas på att det är lite mer nu på jobbet. Förra natten jag jobbade var det hellugnt. Två födde och en tjej var inne hos oss för igångsättning men annars var det lugnt. Hann inte träffa en enda. Trodde det skulle vara ganska packat de flesta nätter jag jobbade. Nu kommer ju ”semester-barnen”. *Thi hi*

Nä, kan man få beställa några PN?

Andra nyheter?! Den försvunna flickan Engla, är nu funnen död. Mår dåligt bara jag tänker på det. Vilken oerhörd tragedi. Sänder en tanke till hennes familj!
En annan sak är att min arbetskompis snart figurerar i pressen. Expressen var uppe hos oss och fotade och intervjuade henne en natt då jag jobbade. Bm Elisabeth heter min kollega och tydligen skulle det vara någon artikelserie i expressen om hjältarna i vården.

Tjingeling & Kram Mia

Lämna en kommentar