Jobb igen

4 april, 2008

Japp, inatt är det dags igen. Har varit ledig en längre (10 dagar) tid. Ser fram emot jobbet ikväll även om det hade varit skönt att ha en slappar-kväll och grilla.

Vår grill gick sönder i höstas så vi skulle ställa undan den och därför var vi ute häromdagen för att införskaffa en ny. Hittade en som jag dessutom prutade på. Istället för 800 spänn så blev det en femhundring. Och den har verkligen varit toppen!

Jag har haft en så härlig vårkänsla de senaste dagarna. Nu har vi grillat två kvällar på raken och det är så gott. Idag har jag även premiär-hängt ut tvätten. Underbart!

Har haft en hel del att göra annars de senaste dagarna. Planerat möhippa dvs ringt, mailat, fixat och funderat. Jag hoppas att vi nu får ihop det så det blir en bra hippa för vår käre vän. Har dessutom funderat på vad vi egentligen ska ge henne i bröllopspresent. De önskar sig pengar till bröllopsresan men reser iväg på den redan några dagar efter bröllopet. Känns trist att ge pengar även om jag vet att de är vad de önskar sig. jaja, jag får väl funderar på den nöten…

Har även lyckats göra två kort de senaste dagarna. Ett till en kompis som fyllde år och ett till en ny liten tös.

grattis_charlotta08.jpg

Nu har det landat i hennes brevlåda så nu lägger jag ut det här.

liten_tos.jpg

En liten tös kom till våra vänner den 17:e mars.

Kram Mia