Försäljning av huset

Vi har bestämt oss! Vi bygger hus. Om man ser till värdsmarknaden så verkar det vara den värsta tiden just nu att gå till försäljning. Men vi har inget val. Vi har bestämt oss och för att bygga nytt så måste vi sälja huset.

Denna veckan har varit helt galen. Jag har börjat på nytt jobb, vi har snabb-renoverat ett rum på övervåningen med spackel + ny färg, plockat och städat för att slutligen i torsdag morse fotografera huset inför vår försäljning. Sen jobbade jag kväll i torsdags (helt galen kväll med en snabbt insjuknande patient) med efterföljande dagspass i fredags. Sen pajade bilen. Alla bakljus slocknade. Men snäll som han är, så fixade maken det. Sen stack jag iväg med 4 kompisar i fredags kväll. Idag var vi ute och plockade svamp ch sen åkte jag hem.

Nu väntar jag med spänning på korten på huset! Annars inget nytt på husbyggar-fronten. Nyfiken på hur det går? Jag ska försöka blogga på en annan blogg där jag berättar mer om våra husbyggarplaner: Villa Berga

/Mia

2 Responses to Försäljning av huset

  1. Sandra skriver:

    Vad spännande!
    Håller tummarna för att allt får vägen med försäljning och husbygge!

    *kram*

  2. sandra skriver:

    Var är det du jobbar nu?
    Har en kompis som ska praktisera på förlossningen på DS nu så jag bara undrade om det är där du jobbar?!

    *kram*

Lämna en kommentar