Uppdatering – nytt arbete!

Ville uppdatera er lite med vad jag har hållt på med. Idag jag var på min första interjuv eftersom jag blir ”arbetslös” den 30/9. Några timmar senare ringde hon och erbjöd mig jobb och trots den ”låga” lönen har jag ändå tackat ja. Trots detta så känns det ganska bra. Många bm har det sämre…

75% dagtid kommer jag att arbeta from 1/10. Arbetet innebär en stor blandning mellan gravida som behöver vård (antenatal),  medicinskt BB samt planerade snitt. Det kommer nog att bli både lärorikt och kul. Precis en sånt jobb som jag kan tänka mig.

Jag känner mig lättad & glad! Vilken utmaning!
Hur som helst så måste jag nu avboka en massa annat. Jag tog rådet att söka en massa arbeten för att ”säkra upp mig”. Nu när jag haft min första interjuv och tackat Ja så måste jag således avboka allt annat…
/Mia

1 Responses to Uppdatering – nytt arbete!

  1. Sandra skriver:

    Vad kul! GRATTIS till ditt nya jobb, det låter jättespännande!

    Kram på dej!

Lämna en kommentar